W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt na butikstraps@gmail.com lub przez formularz kontaktowy w zakładce kontakt.

Proces zamawiania

Mogę zwrócić lub zmienić zamówienie?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej na butikstraps@gmail.com i opisz krótko sytuację.

Czy moje zamówienie się powiodło?

Jeśli dostałaś maila potwierdzającego złożenie zamówienia oraz wykonałaś przelew zamówienie będzie realizowane. Dostaniesz maila z potwierdzeniem spakowania i wysłania paczki.

Gdzie mogę wpisać kupon rabatowy?

Kupon rabatowy wpiszesz po dodaniu produktów do koszyka, podczas wypełniania danych do wysyłki.

Instrukcja obsługi

Instrukcja obsługi dostępna jest tu.

Dostawa

Status zamówienia to „Dostarczono” a nie otrzymałam przesyłki.

Skontaktuj się z nami!

Jak mogę śledzić zamówienie?

Zostaniesz powiadomiona o spakowaniu i wysłaniu paczki. Na prośbę możemy przesłać numer przesyłki.

Do których państw wysyłamy paczki.

Wysyłamy do ponad 30 państw w europie:

Austia, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia ,Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Iceland, Włochy, Litwa, Łotwa, Liechtenstein, Monako, Holandia, Norwegia, Portugalia, Irlandia, Rumunia, Rosja, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Ukraina, Wielka Brytania i oczywiście Polska.

Jak długo będę czekała na zamówienie?

Twoja paczka powinna być dostarczona w ciągu 4 dni.
Staramy się aby Twoja paczka dotarła jak najszybciej! Jednak nie odpowiadamy za ewentualne, sporadyczne opóźnienia firmy kurierskiej.

Formy dostawy

Formy dostawy dostępne są pod tym linkiem.

Wymiana i zwrot

Co mam zrobić jeśli moje zamówienie jest uszkodzone?

Wszystkie uszkodzone zamówienia wymienimy na nowe.

Skontaktuj się z nami na butikstraps@gmail.com jak najszybciej (maksymalnie w ciągu 14 dni od dostawy).
W wiadomości opisz uszkodzenie lub zrób zdjęcie oraz dodaj numer zamówienia.

Mogę wymienić kupione produkty na inne?

Tak!
Kupione przedmioty muszą być w oryginalnym opakowaniu oraz nieużywane.

Proces wymiany:
1. Skontaktuj się z nami na butikstraps@gmail.com i napisz co chcesz wymienić.
2. Wyślij kupione przedmioty wraz z dowodem zakupu na otrzymany od nas adres.
3. Ureguluj wpłatę za ponowną wysyłkę.
4. Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu 5 dni.

Mogę zwrócić zakupione przedmioty?

Tak, zakupione, nieużywane przedmioty mogą być zwrócone w ciągu 14 dni od odebrania paczki.

Proces zwrotu

1. Skontaktuj się z nami na butikstraps@gmail.com i napisz co chcesz zwrócić.
2. Wyślij kupione przedmioty wraz z dowodem zakupu na otrzymany od nas adres.
4. Zwrot wpłaty zostanie zrealizowany w ciągu 5 dni.

Co się stanie z niedostarczoną lub nieodebraną paczką?

Jeśli paczka nie zostanie dostarczona z winy przewoźnika, zostanie ona wysłana ponownie na nasz koszt.
Jeśli wina będzie leżała po stronie klienta (podany błędny adres, nieodebrana paczka) to ponowna wysyłka będzie wiązała się z ponownym naliczeniem kosztów wysyłki.

FAQ
Dostawa
Formy płatności
Zwrot / Wymiana 

fb_ciemny

inst_ciemny